30 jan 2021
Een 8,2 voor AES (klanttevredenheidsonderszoek 2021)
Wauw! Een 8,2 van onze klanten als het gaat om tevredenheid. Daar zijn we erg trots op.
Begin dit jaar zijn ruim 200 klanten zo vriendelijk geweest ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen.
In het klanttevredenheidsonderzoek is gekeken naar bestelgedrag, contacten met AES en de mate van tevredenheid over diverse zaken.
Wat men met name belangrijk vond bij een leverancier bleek: Snelle service, Prijzen, Service en Gemak. Voor al deze zaken kreeg AES een dikke voldoende, met als opvallend hoog resultaat de tevredenheid over de Bezorging.
Ruim 92% van de respondenten adviseert AES aan als leverancier bij een collega.
Ook werd gevraagd naar het effect van Corona op bestelgedrag. Hieruit bleek dat Corona weinig invloed had.
Alle branches die AES bedient (maritiem, automotive, agrarisch en industrie) waren gelijk vertegenwoordigd door de doelgroep. Ruim 200 klanten hebben de vragenlijst volledig ingevuld.
Bedankt hiervoor!