Home » Recensies » HET IS TIJD VOOR EEN MEER PROFESSIONELE UITSTRALING

HET IS TIJD VOOR EEN MEER PROFESSIONELE UITSTRALING

Er is in de afgelopen jaren bij  AES veel gebeurd. Waar het nog niet van gekomen was, was een meer professionele communicatie en marketing en met name een passende huisstijl. Daartoe werd marketing- en communicatiemedewerker Linda Mulder aangenomen. Enthousiast ging ze direct aan de slag met een uitgebreid onderzoek. Directie, medewerkers, klanten en leveranciers werden geïnterviewd en zo ontstond een strategisch stuk waarin het

AES Technische Groothandel is dé partner van klanten in de automotive, industriële, agrarische en watersportsector. We leveren kwalitatief hoogwaardige producten en diensten en zijn continu bezig onszelf en onze processen te verbeteren. Bij alles wat we doen staat onze klant centraal. We denken mee, ontzorgen en leveren advies op maat. AES Technische Groothandel is ervaren, betrokken, klantgericht en altijd dichtbij. Maar in welke vormen en kleuren vertaal je dit nu?

Intern en met grafische specialisten hebben we hier intensief over nagedacht en gesproken.

Uiteindelijk zijn we tot een aanpassing van het huidige logo gekomen en hebben we daaraan nieuwe elementen toegevoegd. De letters AES zijn gebleven, net als de drie daarboven gebleven. Die kleur staat voor betrouwbaar. Maar daaraan is toegevoegd okergeel, die staat voor vernieuwing en optimisme. Verder hebben we een boekwerk aan afspraken vastgelegd over lettertype, fotografie, etc. Het belangrijkste is dat alle communicatie uitingen dezelfde stijl hebben. Van mail tot nieuwsbrief, van social media tot briefpapier, van visitekaartje tot ons kwartaalmagazine.

Linda LR